Buradasınız

Vivo

 

Bugün Vivo, mobil internet ürün ve hizmetlerinde uzman olan küresel bir şirkettir. 100 milyon tüketici 2018 yılında bizimle aynı yolculuğa çıkmayı seçti. 300 milyon kullanıcı ve dünyanın dört bir yanındaki gençlerin tercih ettiği markalardan biriyiz. Çin pazarında ikinci; küresel pazarda ise altıncı sıradayız.

Vivo 24 yıl önce temel bir düşünce ile kuruldu: Gerçek mükemmelliğin peşinden koşma cesareti

İş Ölçeği

Vivo, Çin genelinde geniş bir ortaklık ağına sahiptir, diğer yandan dünya çapında topluluğunu genişletmektedir. Çin’de 32 bölgede ve 600 şehirde 250 bin resmi satış mağazası vardır. Genel merkez, Dongguan’dadır. Denizaşırı olarak da 18 ülke/bölgede bulunmaktadır. 10 ülkede ilk 3 marka içindedir. 

 

Pekin, Nanjing, Dongguan, Shenzen, Hangzhou ve San Diego (ABD) olmak üzere 6 tane öncü teknolojiler üzerinde çalışan araştırma merkezi vardır. 4 küresel üretim merkezi (Hindistan, Endonezya, Chongqing ve Dongguan), birinci kalite ürünler teslim etme temeline dayanır.

 

 Temel Değerler

- Bireysel sorumluluk anlamındaki Çince sözcük "BENFEN", özellikle fedakarlık yapılması gerektiğinde stres, acı ve cezbedici şeylerin etkisi olmadan tarafsız davranmayla ilgilidir. Doğru şeyler yapmaya devam etmek ve doğru şekilde yapmak anlamına gelir.

- Ayrıca, başkalarıyla nasıl iş birliği yaptığımızla ilgilidir. Kendimiz fedakarlık yapmak zorunda olduğumuzda bile, hiçbir zaman çevremizdekilerden istifade etmeyiz.

- Son olarak, sorunlar ortaya çıktığında kendini sorumlu tutmak demektir.

 

Vizyonumuz

Daha sağlıklı, daha uzun ömürlü, küresel bir şirket olmak

Misyonumuz

- Tüketicilere kaliteli ürünler ve üstün hizmet sunmak

- Çalışanlara ahenkli, saygılı bir çalışma ortamı oluşturmak ve sürdürmek

- Hissedarlara ortalamanın üzerinde yatırım getirisi oluşturmak

- İş ortaklarına karşılık fayda sağlanan adil, eşit bir iş birliği platformu oluşturmak

 

Şimdi Vivo enerjisini ve tutumunu gençlik kültüründe derin kökler salan bir alana yönlendiriyor: Oyun.

- KPL “Honor of Kings” oyun yarışması ile stratejik ortaklık

 

 

 

Hem Çin hem de Hindistan’da ilk 3’e giren tek marka Vivo